Obsługa osób niesłyszących

Realizując postanowienia ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. z 2011 r. Nr 209, poz. 1243) Urząd Gminy Mielec informuje, że osoby niesłyszące i mające trudności w komunikowaniu się mogą umówić się na spotkanie w celu załatwienia sprawy z pracownikiem urzędu posługującym się językiem migowym.

Osoba zainteresowana załatwieniem sprawy urzędowej i chcąca skorzystać z tej formy załatwienia sprawy może wybrać jedną z form kontaktu z Urzędem Gminy Mielec:
- e-mail pod adres: sekretariat@ug.mielec.pl
- faks pod numer: (17)7730591
- telefon pod numer: (17)7730590, za pośrednictwem osoby przybranej (tj. osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę zainteresowaną w celu ułatwienia porozumienia i udzielenia pomocy) i dokonać zgłoszenia w celu rezerwacji wizyty lub osobiście przyjść do siedziby Urzędu i umówić się na spotkanie w godzinach pracy urzędu.
Informacja wytworzona przez dnia 09.12.2013
Opublikowana przez Daniel Bryg dnia 09.12.2013. Odsłon 523, Wersja 1drukuj
 
Początek strony