Realizując postanowienia ustawy o języku migowym
i innych środkach komunikowania się (Dz. U. z 2011 r. Nr 209, poz.
1243) Urząd Gminy Mielec informuje, że osoby niesłyszące i mające
trudności w komunikowaniu się mogą umówić się na spotkanie w celu
załatwienia sprawy z pracownikiem urzędu posługującym się językiem
migowym.
Osoba zainteresowana załatwieniem
sprawy urzędowej i chcąca skorzystać z tej formy załatwienia sprawy może
wybrać jedną z form kontaktu z Urzędem Gminy Mielec:
- e-mail pod adres: sekretariat@ug.mielec.pl
- faks pod numer: (17)7730591
- telefon pod numer:
(17)7730590, za pośrednictwem osoby przybranej (tj. osoby, która
ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę zainteresowaną w celu
ułatwienia porozumienia i udzielenia pomocy) i dokonać zgłoszenia w celu
rezerwacji wizyty lub osobiście przyjść do siedziby Urzędu i umówić się
na spotkanie w godzinach pracy urzędu.
Informacja wytworzona przez dnia 09.12.2013 22:30
Opublikowana przez Daniel Bryg dnia 09.12.2013 22:30. Odsłon 1088, Wersja 1