- Menu przedmiotowe
- Nabór na wolne stanowiska pracy
Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE:
Kierownika Referatu Środowiska i Gospodarki Przestrzennej
Urzędu Gminy Mielec, z siedzibą w Mielcu, ul. Głowackiego 5
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe mgr - kierunek gospodarka przestrzenna, geodezja, planowanie przestrzenne, architektura i urbanistyka lub budownictwo, ochrona środowiska,
- minimum 5 letni staż pracy (preferowane 2 lata na stanowisku kierowniczym) lub wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku,
- znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych dot. prawa budowlanego, geodezyjnego, planowania i zagospodarowania przestrzennego, ustaw o ochronie środowiska , utrzymania czystości i porządku w gminach oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- uprawnienia geodezyjne, urbanistyczne ,
- doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności administracyjnych,
- znajomość przepisów prawa cywilnego,
- predyspozycje osobowościowe: umiejętność kierowania zespołem, umiejętność kształtowania prawidłowych relacji z pracownikami i interesantami,
- znajomość obsługi komputera.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem referatu w zakresie:
- geodezji i gospodarki nieruchomościami,
- planowania i zagospodarowania przestrzennego,
- rolnictwa , ochrony środowiska, gospodarki odpadami, ochrony przyrody,
- współdziałanie w zakresie ochrony przeciwpowodziowej i przy usuwaniu skutków klęsk żywiołowych .
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem referatu w zakresie:
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie i przygotowanie zawodowe,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- oświadczenia:
- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (sekretariat), pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@ug.mielec.pl tylko w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, korespondencyjnie na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Referatu Rolnictwa i Gospodarki Przestrzennej w terminie do dnia 09 czerwca 2017 r.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.gminamielec.bip.hsi.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Mielec, ul. Głowackiego 5.
Dokumenty aplikacyjne, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223,poz.1458, ze zm.).
Wójt
Gminy Mielec
/-/ Józef Piątek
powrót...
Opublikowana przez Łukasz Pezda dnia 31.05.2017. Wygasa 19.01.2038. Odsłon 13702
Wersja : 1 2