Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze (wygasły...)
Wójt Gminy Mielec ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. gospodarki wodnej, melioracji i ochrony środowiska Urzędu Gminy Mielec
- Miejsce pracy
- Urząd Gminy Mielec ul. Głowackiego 5.
- Stanowisko
- podinspektor ds. gospodarki wodnej, melioracji i ochrony środowiska w Referacie Środowiska i Gospodarki Przestrzennej - pełny wymiar czasu pracy.
- Wymaganie niezbędne:
- posiada obywatelstwo polskie, z uwzględnieniem art. 11 ust.2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub publiczne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: wyższe magisterskie, kierunki: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, gospodarka wodna, prawo, administracja,
- 4 – letni staż pracy w tym minimum rok pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa wodnego, Prawa ochrony środowiska oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
- biegła obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows).
- Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość zagadnień dotyczących prawa wodnego, regulacji stosunków wodnych, prowadzenia rozpraw wodno – prawnych,
- wiedza z zakresu tematyki administracji publicznej, prowadzenia postępowań administracyjnych i wydawania decyzji administracyjnych,
- ukończone formy doskonalenia zawodowego z zakresu ochrony środowiska,
- umiejętność pracy w zespole, skutecznego komunikowania się, analitycznego myślenia, polubownego rozwiązywania konfliktów.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką wodną na terenie gminy, w tym:
- rozstrzyganie spraw związanych ze zmianami stanu wody na gruncie i odprowadzaniu wód i ścieków na grunty sąsiednie (wizje lokalne w terenie, przygotowanie projektów decyzji, egzekucje),
- prowadzenie ewidencji urządzeń melioracyjnych oraz wnioskowanie o przeprowadzenie robót melioracyjnych na gruntach celem utrzymania właściwej gospodarki wodnej,
- organizowanie wykonawstwa i zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń melioracyjnych,
- koordynowanie prac w zakresie bieżącej konserwacji urządzeń melioracji szczegółowej,
- współpraca z jednostkami prowadzącymi wykonawstwo inwestycji melioracyjnych,
- podejmowanie czynności prawnych w przypadkach stwierdzenia naruszeń przepisów w zakresie ochrony środowiska w tym:
- wykonywanie zadań i obowiązków dotyczących zapobiegania, ograniczania i monitorowania zagrożeń środowiska oraz określania uwarunkowań środowiskowych dla przedsięwzięć inwestycyjnych,
- wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska pozostających w kompetencjach organów gminy,
- uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji inwestycji gminnych w zakresie ochrony środowiska oraz prowadzenia programów i projektów proekologicznych.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
We wrześniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Mielec w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- CV, list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy i szkolenia,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (po rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny ,,Zapytanie o udzielenie informacji o osobie”),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru,
- podpisana klauzula informacyjna,
- w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niesprawność.
Wymagane dokumenty konkursowe należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Mielec ul. Głowackiego 5 z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko podinspektor ds. gospodarki wodnej, melioracji i ochrony środowiska Urzędu Gminy Mielec, w terminie do dnia 19 listopada 2019 roku do godziny 15:00.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o kandydatach spełniający wymagania zawarte w ogłoszeniu o konkursie zostanie umieszczona w BIP z równoczesnym podaniem terminu kolejnego etapu konkursu.
Informacja wytworzona przez Józef Piątek - Wójt Gminy Mielec dnia 07.11.2019
Opublikowana przez Łukasz Pezda dnia 07.11.2019. Wygasa 20.11.2019. Odsłon 14075
1