Wójt Gminy Mielec
ul. Głowackiego 5 , 39-300 Mielec
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
inspektora ds. księgowości
1. Miejsce pracy
- Urząd Gminy Mielec ul. Głowackiego 5.
2. Stanowisko
- inspektor ds. księgowości w wymiarze pełnego etatu.
3. Wymaganie niezbędne
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. Wymagania dodatkowe
znajomość przepisów prawa w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku, a w szczególności:
- ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj.Dz.U.2013 poz. 594 ze zm.)
- ustawy z dnia 28 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (tj. Dz. U.2013 poz. 885 ze zm.)
- ustawy o rachunkowości 29 września 1994r. o rachunkowości (tj.2013 poz.330 ze zm.)
oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy;
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office i programów finansowo – księgowych „Vulcan"
- dokładność, sumienność, rzetelność w pracy,
- umiejętność dostosowania tempa pracy do ustawowych terminów, planowania pracy oraz śledzenia zmian w przepisach,
- umiejętność pracy w zespole, samodzielność w realizacji powierzonych zadań, odporność na sytuacje stresowe, terminowość, dokładność, sumienność, bezstronność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów.
5. Zadania wykonywane na stanowisku urzędniczym
- Prowadzenie kompleksowej księgowości w zakresie obsługi kont podstawowych dla jednostek oświatowych Gminy Mielec w formie elektronicznej (program Vulcan).
- Sporządzanie pełnej sprawozdawczości i analiz w tym zakresie.
- Księgowanie na kartach wydatków kosztów zgodnie z posiadaną dokumentacją księgową wrozbiciu na działy, rozdziały, paragrafy. Prowadzenie kosztów wg potrzeb analitycznie.
- Rozliczanie inwentaryzacji w jednostkach oświatowych.
- Współpraca przy rozliczaniu projektów finansowanych za środków UE, w tym przygotowywanie danych do sprawozdań oraz wniosków o płatność z częstotliwością określoną w umowach.
- Prowadzenie kompleksowej księgowości w ujęciu syntetycznym i analitycznym kont rachunku dochodów wydzielonych dla placówek oświatowych.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy (cv) ,
- kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz staż pracy, opinie, referencje,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Mielec, ul. Głowackiego 5 pokój nr 26 I piętro
w terminie do 7 stycznia 2015 r. z dopiskiem ,, Dotyczy naboru na stanowisko pracy inspektora ds. księgowości”.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Mielcu, ul. Głowackiego 5.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV(zuwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny byćopatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Wójt Gminy Mielec
/-/ Józef Piątek